Přeskočit na obsah
Domů » Výroba reklamy » Vše se netočí jen kolem online světa. Máte už offline reklamu?

Vše se netočí jen kolem online světa. Máte už offline reklamu?

Fotografie: offline reklama

Není vždy nutné propagovat svou firmu pouze přes webové stránky nebo sociální sítě, existuje také offline reklama, na kterou se v této době lidé moc nezaměřují. Online reklamu má dnes už každý –⁠ jelikož je měřitelná, je o ni větší zájem. Když si otevřete internet, vyskakují vám reklamy prostě všude, kdežto v offline reklamě může být konkurence o něco menší.

Co to je offline reklama?

V dnešní době můžete vidět na internetu milióny online reklam, ale pokud se zamyslíte a promítnete si například vaši cestu do práce, jistě se vám vybaví několik billboardů, které potkáváte. Určitě jste už na cestách viděli auto, které je polepené názvem firmy a jejich službou. Pokud jezdíte v hromadné dopravě, tak jste nejspíš narazili na plakáty a polepené dopravní prostředky. Ano, všechno to je offline reklama, která může pomoci vašim kampaním a zviditelnění firmy.

Reklama slouží k tomu, aby zvýšila prodeje ve vaší firmě, a tak je třeba vše dobře promyslet.

Uvědomte si, pro koho to děláte

Měli byste zacílit na správnou skupinu lidí, které chcete reklamou upoutat, popřípadě z nich udělat potencionální zákazníky.

Pokud prodáváte dětské hračky, vaše reklama může být v podobě bonbonů, omalovánek nebo samolepek s vaším logem.

Cílíte na mladé lidi? Teď frčí plátěné tašky, na které si můžete nechat vytvořit jakýkoliv potisk. Studenti v nich rádi nosí knihy a učebnice, takže určitě nesáhnete vedle.

Jednáte-li s nějakou firmou, můžete jim darovat propisky, bloky nebo vizitky, které jistě využijí. Dejte svým potenciálním zákazníkům to, co potřebují a co je láká.

Buďte vidět všude

Pokud máte možnost využít nějaké zajímavé kulturní a společenské události, jděte do toho! Koná se ve vaší vesnici nebo městě ples? Darujte do tomboly vaše reklamní předměty.

Najděte si sympatické hostesky, které budou roznášet letáky a jiné drobnosti na hudebních a sportovních akcích, nebo využijte dětské dny, kde můžete zaujmout rodiče v době, kdy si děti budou hrát.

Obdarujte své zaměstnance oblečením, které bude mít potisk s logem vaší firmy. Lidé si takových věcí na druhých všímají, a tak jim zůstane vaše logo i s tím, co děláte, v paměti. Až nastane chvíle, kdy budou potřebovat vaše služby nebo výrobky, vybavíte se jim jako první.

Nezapomínejte, že každá reklama si najde svého člověka. Musíte jen myslet na to, že online reklama není jediným způsobem, jak dát světu o sobě vědět a jak navýšit vaši poptávku. Přemýšlet nad tím můžete i tak, že starší lidé nevyužívají internet jako mladá generace. Proto je potřeba zviditelnit se i pro ostatní a všude!

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *