Vyšívání na reklamní textil představuje zajímavý druh podnikání. Mnohdy je to velmi důležitá část činnosti mnohých firem. Do kategorie reklamní textil patří trička, košile, polokošile, mikiny, kšiltovky, výrobky z fleecu, výrobky z froté, jakými jsou například ručníky. Patří sem i textilní tašky prostě veškerý textil, na který se dá vyšívat a může sloužit pro reklamní účely. Z hlediska výroby výšivek je u těchto výrobků velmi důležité či se jedná o textil pro běžné používání nebo slouží jako pracovní oděv. To vše se musí zohlednit při výběru daného textilu a podle toho vybrat vhodné vyšívací nitě.
Nitě na reklamní textil
Viskózní nitě – jsou velmi jemné, lesklé, zářivé. Použitím viskózních nití vznikají ty nejkrásnější výšivky. Z hlediska jemnosti konečného vzhledu jsou to nejvhodnější nitě pro tuto kategorii výrobků. Platí to pouze pro reklamní textil určený na běžné nošení, běžné použití.
Polyesterové nitě – jsou pevnější, mají vynikající vlastnosti: zaručenou barevnou stálost, odolnost vůči otěru, je možné je chemicky čistit – jsou tedy předurčeny na reklamní textil s intenzivnějším používáním. Díky vyspělým výrobním technologiím se stále více vzhledově vyrovnávají viskózním nitím.
Reklamní textil si můžete pořídit sami
Některé firmy dlouhodobě spolupracují s více českými výrobci, což zaručí vyšší kvalitu, dokážou rychle reagovat na poptávku, vyhotoví reklamní textil přesně podle vašich představ. Při objednávce textilu na zakázku je důležité, že se dají vyhotovit výšivky i na místa, kde se v minulosti po sešití nedali dát: například na kapse košile, polokošile, nebo u produktů s dlouhým rukávem může být výšivka vyhotovená podél rukávu! Objednat lze reklamní textil z dovozu. Jeho výhodou je, že se vyrábí ve velkých sériích, z toho důvodu je zboží cenově výhodnější.