Co je úkolem reklamy? Jejím úkolem je poutat pozornost a sdílet informaci tak, abychom jí porozuměli. Měla by nás oslovit v každém směru. Proto je důležitý nápad, příkladně jak bude reklamní polep na autě nebo na výkladních skříních, oknech nebo dveří vypadat a jakým způsobem bude komunikovat reklamní poselství. V konečném důsledku však samotný nápad nestačí. Třeba ho umět prodat. Důležitým prvkem při tvorbě reklamy je výtvarné provedení, protože dodává propagačnímu materiálu výraz, takže musí být srozumitelné. Ani u reklamního polepu na auto nejsou vhodné grafické výstřelky nebo násilnosti. Jelikož větší část zákazníků tvoří prostí lidé, grafika jim má být jasná, srozumitelná a hlavně pochopitelná.
Reklamní polepy na auta spolu s textem a myšlenkou musí tvořit ucelený celek
Je třeba dbát na harmonii a vyvarovat se diskontinuitě. Propagační záměr dotváří fotografie, která by měla vycházet z obsahu reklamy. Její přesvědčivost znásobuje správné provedení fotografie, které se opírá o perfektní znalost zboží a vylučuje tak případně pochybnosti. Opět je důležitá její pravdivost, výtvarnost a technická dokonalost. Reklamní polepy – při názvu produktu je důležité zachovávat jeho charakteristické znaky, jakými jsou lehká zapamatovatelnost, rozeznatelnost, dobrá a jednoznačná výslovnost. Co se týče grafického provedení – důležitá je jednoduchost, všestrannost a použitelnost.
Reklamní polepy výkladů se používají k označení prodejen, salonů nebo různých provozů
Je to ideální možnost, jak se efektivně zviditelnit a upoutat na sebe pozornost potencionálních klientů. Reklamní polepy je možné realizovat ze široké barevné škály samolepících fólií vyřezaných pomocí plnobarevným potiskem fólií na tiskařských strojích. V případě potisku si můžete zvolit okenní fólii, která je jednostranně průhledná. U některých reklamních polepů je ideální kombinace obou technologií. Výklady se dají polepit i na zvýraznění různých akcí a tak přilákat zákazníky. Pro tento účel je vhodné použít reflexní fólii, která je na výkladu oproti ostatním fóliím mnohem výraznější.