Rozmach online marketingu můžeme pozorovat všude. Stal se neodmyslitelnou součástí každého byznysu a odvětví. Už nereprezentuje jen reklamní kampaně, právě naopak. Marketing dnes sahá mnohem dál, než si umíme představit. Nejen, že s jeho pomocí představujete svou firmu, produkt nebo službu, ale budujete si i vztah se zákazníkem, posilujete značku a v konečném důsledku tak ovlivňujete i své tržby.
Máte přístup k lidem tam, kde tráví svůj čas
Účtem na sociální síti dnes disponuje téměř každý. Podle průzkumu až 80 % Čechů používá sociální sítě každý den. Nemluvě o tom, že mnoho z nás nevlastní jen účet na jedné sociální síti, ale hned na několika. Mluvíme o Facebooku, Instagramu, LinkedInu, Twitteru a dalších platformách.
AMI Digital provedla výzkum, který ukazuje, že čas strávený na Facebooku je v průměru 149 minut denně. Co se Instagramu týče, ani ten velmi nezaostává. Více než polovina žen na něm tráví dvě a více hodin. Až 20 % žen se dokonce přibližuje až ke 4 hodinám každý den.
Úspěchu se těší i facebookové reklamy, až 57 % „miléniálů“ tvrdí, že se jim na sociální síti zobrazují skutečně relevantní reklamy, a 48 % dokonce uskuteční díky podobné reklamě nákup.
I malé značky dostanou svou šanci
Při notoricky známých velikánech a značkách mají ty menší tendenci zanikat. A právě proto je tu online marketing, který i malým značkám umožňuje produkovat zisky a prosadit se na trhu. Při jeho úspěšném vypořádání na to dokonce ani není potřeba rozsáhlého rozpočtu.
Hledáte způsob, jak zviditelnit svůj e-shop a získat něco z „koláče trhu“ i pro sebe? Obraťte se na digitální marketingovou agenturu. Specialisté online marketingu navrhnou vhodnou strategii pro vaši značku, pomohou vám dosahovat lepší obrat, zviditelnit se a promluvit ke cílové skupině, která může mít o vámi nabízené služby a produkty zájem.