Lidé jsou líní číst. Mnohem více je zaujmete obrázkem nebo videem. Potvrdil by vám to každý marketingový odborník, ovšem pokud se nad tím zamyslíte, zřejmě tomu dáte sami zapravdu. Pravděpodobně i vás více zaujme obrázek nebo video.
Právě proto firemní video potřebuje i vaše společnost! Na co? Jak ho využít? Možností je celá řada.
Na videu můžete být vy, váš produkt či vaše prostory
Vždy je příjemné vidět skutečné lidi, kteří za firmou stojí. Nestydíte se ukázat? Udělejte to ve videu! Pokud se naopak stydíte, nebo nechcete viset nikde na internetu, ukažte místo toho prostory firmy, kanceláře nebo dílny. Pochlubte se výrobkem, předveďte ho v plné parádě, natočte, kam jste ho instalovali, kde všude se využívá. Video vám umožňuje ukázat to, co na fotce nezachytíte, a textem nevyjádříte. Prostřednictvím videa se totiž na firmu či výrobek můžete podívat z úplně jiného světla – třeba ze vzduchu pomocí dronu.
Použijte video do náborové kampaně, na sociální sítě či jinde
A jak se dá takové firemní video využít? Možností je celá řada. Určitě s ním zabodujete na sociálních sítích. Videa pro sociální sítě však mají svá specifika, nesmí být příliš dlouhá, musí zaujmout.
Videa lze úspěšně využít také k náborové kampani. Náborová videa můžete umístit na svůj web, dát je na sociální sítě a pustit do světa! Videem uchazečům daleko lépe přiblížíte atmosféru ve vaší firmě.
Co by mělo ve videu být?
Nechte si poradit. Odborná produkce vám vymyslí scénář a záběry natočí poutavě, aby zaujaly. Pomocí videa dokonale vystihne váš produkt či firmu, a to prostřednictvím záběrů z klasických kamer i dronů.
Jak video využijete, už je jenom na vás. Nejde o věc na jedno použití, můžete ho využívat v reklamních materiálech, newsletterech, na webu, kdykoliv, když budete někde představovat svoji firmu. Firemní video je investice na delší dobu. Investice, která se určitě vyplatí.