Věrnostní program Clubcard je způsob, jakým vám chce společnost poděkovat a odměnit vás za to, že nakupujete právě u nich. Základní princip věrnostních karet Clubcard spočívá v tom, že za každých utracených deset korun získáte jeden bod. Pravidelně, čtyřikrát do roka dostanete vyúčtování, ve kterém vám tyto body promění na peněžní poukázky na další nákupy, a navíc dostanete kupóny na produkty, které máte rádi. Body Clubcard sbíráte i u jejich vybraných partnerů a můžete tak získat ještě více odměn.
Clubcard – postup
- Na pokladně použijte při placení Clubcard
- Za každých 10 Kč nákupu získáte 1 bod
- Aktuální počet bodů najdete i na účtence
- Po nasbírání minimálně 300 bodů obdržíte Clubcard poukázky a slevové kupóny
- Vyúčtování zasílají 4x ročně poštou nebo elektronicky
- Poukázky a kupóny použijete při dalším nákupu
Jak zjistíte počet bodů na svém účtu?
Z účtenky
Na každé účtence najdete číslo své karty Clubcard, počet bodů získaných za aktuální nákup a celkový počet bodů. Jelikož body se na váš účet připisují s malým zpožděním, celkový součet nezahrnuje body získané za poslední nákup.
Z Online konta
Po přihlášení se do vašeho účtu Clubcard, získáte přehled nejen o vašich transakcích a bodech, ale i kupónech, poukázkách nebo hromadných detailech
Z vyúčtování
Do poštovní schránky vám přibližně každé 3 měsíce Tesco zašle vaše vyúčtování, které bude kromě slevových kupónů obsahovat informaci o stavu vašeho účtu.
Telefonicky, e-mailem, přes chat
V pracovních dnech od 8.00 do 20.00 hod. můžete volat na bezplatnou telefonní linku 800 222 555, kde vám operátoři sdělí stav účtu a odpoví na jakékoliv dotazy týkající se Clubcard.
Clubcard respektuje zákon
Podle platných zákonů nelze sbírat body za nákup tabákových výrobků a náhrad mateřského mléka. Body nejsou vydávány ani za zálohovou platbu za vratné lahve a obaly.