V marketingovém světě představuje PPC reklama velice důležitý nástroj, který by měl jít ruku v ruce se SEO a dalšími způsoby propagace. PPC je zkratkou slova pay-per-click, což v překladu znamená, že platíte za proklik. Ještě je možné platit za zobrazení, dokončení objednávky na základě prokliku a podobně. PPC reklama je rozmanitá a nabízí nespočetné množství nastavení a možností.
V českých vodách se používají dva reklamní systémy, a to Google AdWords a Sklik od Seznamu. Odborníci nedoporučují zaměřovat se pouze na jeden ze systémů, ale je dobré vždy nastavit kampaně v obou prostředích.
1. Cena PPC reklamy
Zřejmě vás jako první bude zajímat, kolik za PPC zaplatíte. Cena za proklik je vskutku různá, ovšem vy jako inzerent si můžete nastavit, jakou maximální cenu jste ochotni za proklik zaplatit, a tím pádem neutratíte majlant.
2. Zobrazení reklamy
PPC reklama se zobrazuje na prvních pozicích ve výsledcích vyhledávání. Potom ještě existují kontextové reklamy ukazující se i na ostatních webových stránkách. Doporučuje se, aby se reklamy zobrazovaly pouze na stránkách, které souvisí s činností vašeho podnikání, případně se zaměřením vašeho internetového obchodu.
3. PPC reklama je přesná
Předností PPC reklamy je přesné zacílení, které omezíte buď klíčovými slovy, nebo přímo cílovou skupinou. Potom se reklama zobrazuje jen na vybrané klíčové fráze, jež jste vybrali při nastavování kampaní.
Doporučujeme práci svěřit do rukou odborníků, kteří mají s PPC oblastí bohaté zkušenosti. PPC agentura Praha vám provede analýzu klíčových slov a na základě ní navrhne nejen SEO, ale také PPC strategii. Dále se agentura zaměřuje na PR, CRO, e-mailing, tvorbu webových stránek a další služby. S výsledkem práce budete nadmíru spokojení. Společnost navíc slibuje, že PPC reklamy poběží už do pěti pracovních dnů.